loading...

خبرنگار بهشت

اجتماع...فرهنگ...سیاست

بازدید : 460
جمعه 8 آبان 1399 زمان : 13:41

ظرفیت رسانه‌ای استان خراسان باید برای استاندار جدید مشخص شود

نایب رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی عنوان کرد: انتظارات از استاندار به دو بخش تقسیم می‌شود یکی در حوزه رسانه و ارتباط متقابلی که باید با نهاد حاکمیتی استاندار داشته باشد و بخش دیگر انتظاراتی است که جامعه از استاندار دارند؛ آقای معتمدیان در خراسان جنوبی کارکرد مثبتی ارائه کرده بود و مجموعه استان به ایشان باور و اطمینان داشت، به گونه‌ای که نوبت قبل نیز که قرار بود از خراسان جنوبی به استان دیگری منتقل شوند مردم واکنش نشان داده و ایشان ابقا شدند. اما این دوره جابه‌جایی به صورت ناگهانی صورت گرفت و مردم خراسان جنوبی اگر متوجه این جابه جایی می‌شدند ساکت نمی‌نشستند و منظور ما از این صحبت‌ها این بود که آقای معتمدیان در خراسان جنوبی کارنامه قابل دفاع و امید آفرینی داشته است.

غلامرضا بنی اسدی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم همان کارنامه متناسب با بازه زمانی که در خراسان رضوی حضور دارند را از ایشان شاهد باشیم و توقع داریم برای روز به روزی که در خراسان رضوی حضور داشته و مسئولیت دارند برنامه‌هایی متناسب با ظرفیت استان که بی‌بدیل اگر نباشد کم بدیل خواهد بود، داشته باشند. امیدواریم پس از ماموریت این فرد روزهای بهتری در استان را تجربه کنیم و بتوانیم بدرقه‌ای باشکوه متناسب با عملکردشان داشته باشیم.

نایب رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ادامه داد: در خصوص توقع اهالی رسانه نیز باید گفت که از استاندار توقع می‌رود اهالی رسانه خراسان رضوی را باور کنند همانطور که در خراسان جنوبی این تجربه خوب را داشتند؛ ما در خراسان جنوبی شاهد همکاری، مساعدت و حمایت ایشان از تشکل‌های صنفی مطبوعات به ویژه خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی بوده‌ایم و ما نیز توقع داریم که تجربه همان تعامل با رسانه‌ها به ویژه با خانه مطبوعات خراسان رضوی را داشته باشیم.

بنی‌اسدی اضافه کرد: استاندار جدید نیز قطعا می‌داند خراسان رضوی در حوزه رسانه قطب دوم رسانه‌ای کشور و در حوزه رسانه‌های نوین قطب اول است، قطعا این استان با دیگر استان‌ها متفاوت است و این تفاوت نیز اقتضا می‌کند استاندار با نگاهی متفاوت‌تر از همه جا به رسانه‌های استان نگاهی داشته باشد.

وی عنوان کرد: استاندار قبلی خراسان رضوی مثلث اقتصادی را تعریف کرد و استاندار جدید اگر قرار است همان خط را ادامه دهد قطعا این شکل هندسی را باید به صورت چهار ضلعی ببیند و رسانه‌ها ضلع چهارم این شکل هندسی باشند، چون اگر قرار است اقتصاد به توفیق و جامعه به آرامش برسد قطعا نیاز است که رسانه‌ها حرفه‌ای، به صورت اخلاقی و مومنانه در تراز رسانه‌های انقلاب اسلامی‌درکنار کار باشند.

نایب رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بیان کرد: دلیل اینکه فعالیت‌های استاندار قبلی کمتر به چشم آمد این است که چشم صادق و امین مردم که رسانه‌ها باشند در کنار کار دیده نشدند، امیدوارم استاندار جدید با توجه به این نکته رسانه‌ها را بهتر ببینند و از ظرفیت رسانه‌ها که ظرفیتی بی‌بدیل است استفاده کنند و جامعه نیز از ظرفیت مدیریتی آقای معتمدیان به عنوان استاندار جدید به خوبی بهره برند و اعتمادی که به نظام دارند را ارتقاء دهند.

بنی‌اسدی ابراز کرد: به عقیده من استاندار جدید در قدم اول باید جلسه‌ آشنایی با رسانه‌ها داشته باشند و ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را ببینند و کارکرد رسانه‌های استان برایشان مشخص شود، زمانی که رسانه‌ها با استاندار دیدار داشته باشند و همفکری صورت گیرد قطعا به یک خط مشخص برای همکاری و تعامل خواهند رسید تا با برداشتن قدم‌های بعدی به موفقیت برسیم.

از آنجایی که رسانه‌ها چشم، گوش و زبان مردم هستند و رسالتشان رساندن حرف‌های مردم به گوش مسئولین استانی و کشوری است و نقش پراهمیتی در توسعه استان دارند می‌توانند در قالب مشاور در کنار استاندار جدید قرار گیرند و ایشان را در ارائه راه‌حل‌های درست و خوب برای مرتفع شدن مشکلات استانی همراهی کنند.

ایسنا خراسان رضوی / کد خبر: 99080704117 / چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۹ / ساعت:۱۰:۵۶

https://www.isna.ir/news/99080704117/

سی ‌و هفتمین روز پاییز
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی